Saturday 19 August 2017

Option Trading Coach Review


Trading Pro System Options Trading Course. Från Jens Dave. Re Välkommen till ett annat sätt att handla - Förtroendehandel. Låt mig berätta något jag hatar, och då ska jag berätta något jag älskar jag HATER ATT se bra människor förlora pengar i Aktiemarknaden. Ingen gillar att förlora pengar Jag har varit där och gjort det Kanske det är därför jag har medkänsla för de miljoner människor som förlorar så mycket av deras ekonomiska värde. Förlorar sina aktieportföljer, förlorar sina 401k s, förlorar Deras jobb på grund av den sura ekonomin och bara generellt få spanked av Wall Street. My aktieoptionshandel system tillåter mig att tjäna pengar från aktiemarknaden under recessionen N o materia Hur dåligt ekonomin kommer. Resultaten kan INTE vara typiska för den genomsnittliga användaren Obligatoriska ansvarsfriskrivning. Tyvärr kan jag inte hjälpa massorna att undvika ekonomisk förlust. Det är bara en del av hur spelet spelas. Någon kommer alltid att förlora pengar. Dock kan jag hjälpa dem som Är villiga att hjälpa sig och eftersom du här läser den här sidan innehåller det dig. Med andra ord kommer någon alltid att förlora pengar, men att någon inte behöver vara dig. Och vad älskar jag. Jag ÄLSKAR att ge människor För att uppnå framgång i sina liv. Så jag antar att denna kärlek och hat är vad som motiverade mig att skapa Trading Pro System för dig. Du kommer INTE hitta att detta system lärs av någon annan, och det har absolut potential att drastiskt förändra din Livet till det bättre Resultatet kan INTE vara typiskt för den genomsnittliga användaren Obligatoriska ansvarsfriskrivning. Men jag kommer inte att mata dig en massa av en rik snabb hype, för det är inte vad kursen handlar om, inte heller är det min stil. Har varit 20 år i tillverkningen. Först vill jag att du ska k Nu att det här programmet inte bara var tänkt under de senaste veckorna och förpackades som en produkt att sälja. Den här kursen är resultatet och kulminationen av 20 år av tänkande, planering, lärande och övning av materialet som du kommer att få. Det gör inte Matter vad marknaden gör du kommer att vara redo för det. du kommer att handla med förtroende. jag kommer att berätta för dig just nu mitt handelssystem är inte spelande. jag behandlar handel som en riktig affärer. faktiskt jag inte ens överväga mig att Vara en investerare eller spekulant eller näringsidkare i traditionell mening. Sannheten är och det här är exakt hur jag ser mig själv Jag är en entreprenör Som entreprenör söker jag möjligheter på marknaden samt engagerar sig i att köpa och sälja aktiviteter för att skapa den högsta Returnera på min investering och hantera så enkelt min risk. My produkt är alternativ och lager jag köper och säljer för att tjäna pengar. Alla företag köper och säljer för att tjäna pengar - jag gör bara det med aktier och alternativ. Alla bra företag hanterar baserat på Siffror och förhållanden - Jag gör samma sak - jag hanterar siffrorna. Alla affärsplaner för vinst och skapa möjligheter till den största avkastningen på investeringar ROI möjligt - det gör jag också, förutom att jag skapar möjligheter till den största avkastningen på marginalen ROM. Jag vet exakt vad min maximala vinster kommer att vara innan jag lägger en handel jag inte gissar eller spekulerar - jag har en plan Sedan klarar jag helt enkelt positionen och justerar om nödvändigt mina positioner för att vara lönsam eller minska mina förluster genom smart riskhanteringsteknik och samla in min vinst i slutet av månadsvisa handelscykeln Resultatet kan INTE vara typiskt för den genomsnittliga användaren Obligatoriska ansvarsfriskrivning. Detta är ett Evergreen-företag Även när marknaderna ändras och ekonomin förändras kommer mitt system alltid att fungera. Det här företaget kommer aldrig att förändra principerna , När du lär dig dem, är dina för evigt Du kan lära dig dessa och överlämna dem till dina barn och barnbarn. Grunderna i denna verksamhet kommer aldrig att förändras eftersom de underliggande principerna aldrig kommer att Förändring. Det är därför jag kallar det en vintergröna verksamhet. Till skillnad från franchisor eller andra typer av konsumentmarknader eller affärer mellan företag har aktie - och optionsmarknaden funnits i hundratals år. Även om marknaderna flyttar och förändras på vissa sätt principerna har varit desamma under de senaste 200 åren. Hur upptäckte jag hur man började ett aktie - och optionsföretag. En dag vaknade jag en dag för att hitta lite extra pengar sitta i en penningmarknad som tjänar 1 5 om året. Nästa år tjänar det 3 wow - 3 per år. Jag kände att mina pengar borde bli bättre och mer produktiva och jag började titta på alla möjliga franchise möjligheter och andra företag att investera i men de hade alla en nackdel - den finansiella Investeringen var stor men det var investeringen i tiden något jag egentligen inte hade som pappa till fyra. Så efter år av träff eller misshandel började jag tänka på handel som ett verkligt företag ungefär 2 1 2 år sedan - Köp och sälja aktier Och alternativ som ett företag jag di dn t vet om det kunde bli gjort, men tanken fascinerade mig jag visste någon, någonstans gjorde bra vinster på marknaderna och jag var fast besluten att hitta dem, lära sig allt de vet och göra det själv. Jag var fast besluten att springa Min handel som ett företag inte som en spelare, och det innebar att man letade efter möjligheter, utbud och efterfrågan, dynamik på marknaden och hantera mitt företag baserat på solida affärsmässiga grundprinciper vinst, förlust, kostnader, kostnader och avkastning på investeringar. Var att köpa något som jag kunde sälja med vinst - och med tillräckligt med vinstmarginal så att mina utgifter, även om de var små täckte, lämnade mig en konsekvent och pålitlig inkomst. Näringslivet har alla dessa fördelar. När jag visste System, hanterar jag den här verksamheten på 15 minuter om dagen eller mindre. Resultatet kan INTE vara typiskt för den genomsnittliga användaren Krävs ansvarsfriskrivning. Det har alla möjligheter till det perfekta företaget. Problemet med att skapa ett företag baserat på marknaderna är att det verkar som om de ständigt ändras och det finns mycket risk. Du vet att marknaderna går upp en dag och nedåt nästa. Jag var verkligen förvirrad på vilket sätt marknaden skulle vända och sedan jag hatade tanken att förlora pengar försökte jag förutse marknadsriktningen eftersom det var hur jag tyckte om pengar var made. Jag fick verkligen, riktigt bra på teknisk analys Jag trodde att det höll nyckeln till vinsten om jag kunde berätta var marknaden var på väg, det skulle vara lätt att tjäna pengar, just. I lärt mig allt om vågor och ljusstake, MACD, ADX, CCI, Bollinger Bands och Fibonacci och hundratals diagrammönster och jag trodde att jag visste något om marknadens framtid. Tekniska indikatorer är som kryckor - de hjälper bara till att stödja och validera dina handelsideer som redan bildats i ditt sinne. De Gör han inte lp du blir en bättre näringsidkare eller ser verkligheten på marknaden Det finns bara 3 tekniska indikatorer du behöver köra detta affärsstöd, motstånd och trendlinjer Det är det Vi håller det enkelt Enkelt gör mig pengar Resultatet får INTE vara typiskt för genomsnittet Användare Obligatorisk ansvarsfriskrivning. Jag upptäckte också att TOP 1 av alla handlare gör det exakta motsatsen till vad jag försökte göra när jag först började förutse marknaden. Faktum är. Topphandlare försöker ALDRI att förutse marknaden att de bara hanterar risk. Elithandlarna bryr sig inte om marknaden går upp eller ner - de tjänar pengar på något sätt De använder diagrammen sparsamt. Alla topphandlare gör det klara av sin risk och utnyttjar marknadens enda sanningar - marknadens enda absoluta sanningar . För aktier som ONE Absolute Truth is this.1 Alla aktier varierar i pris. För alternativ finns det två absoluta sanningar.1 Alla alternativ varierar i pris och.2. Alla alternativ löper ut. De bästa handlarna lär sig att respektera dessa regler eftersom de är de ENDAST sanning S på marknaden. Du kanske tror att det finns andra sanningar men det är inte allt du hör om marknaden utanför dessa 2 regler är hörsäkert, åsikt, kommentarer och till och med komplett fantasi. Naturligtvis hör du aldrig någon på CNBC även om dessa 2 regler för att de inte skulle ha något att rapportera. Kan du föreställa dig Maria Bartiromo säger att priserna fluktuerades idag. Ha en trevlig kväll, alla jag mår här. Jag tror inte det. Så topphandlarna respekterar dessa regler eftersom de är så kraftfulla och det Hjälper dem att skära igenom marknadsljudet. Sedan utformar de sin handelsaffär kring dessa regler för att ta fördel av dem. När de ser ett tillfälle hoppar de på det och hanterar helt enkelt sin verksamhet med siffrorna och för mig tar det 15 minuter - ibland mindre - en dag. Hur mycket kan du göra Frankly, det beror på ditt kapital, förmåga att lära dig och din förmåga att behålla din disciplin i denna verksamhet. Var inte orolig över hur mycket du måste starta din investeringsaffär även t Men jag hade en stor summa pengar jag kunde investera, jag började min med en liten mängd så att jag kunde lära mig den här verksamheten. Bara lär dig färdigheterna och återinvestera dina vinster - de kommer att växa snabbt. Resultaten kan INTE vara typiska för den genomsnittliga användaren Obligatoriska ansvarsfriskrivning. Har du förlorat din CONFIDENCE. Om du har förlorat pengar på marknaden kan det förstöra ditt självförtroende Mitt system kommer att tillåta dig att handla med 100 förtroende igen för att istället för att hoppas kunna göra vinst Genom att gissa vad du ska göra kommer du ha en plan. Kom ihåg vad jag sa överst i detta brev, det handlar inte om hype. Jag kommer aldrig att garantera att du kommer att tjäna pengar med den här verksamheten eftersom jag inte kan berätta hur du ska använda den information som Jag kommer att dela med dig Din framgång i din investeringsaffär beror på endast en sak De beslut du fattar. Det enda sättet för dig att fatta rätt beslut är att ha överlägsen kunskap När du förstår hur man verkligen kan tjäna pengar kommer du att handla med totalt förtroende Det är vad jag kan göra för dig och jag säger det inte lätt. Det är sant. Jag kan inte heller ge dig officiell investeringsrådgivning eftersom jag inte är en investeringsrådgivare registrerad hos SEC och jag är inte en CFP-certifierad ekonomisk p Lanner, så om du tittar på videon och du ser mig att handla en viss ETF eller aktie, vänligen tolka inte det som en rekommendation. Jag kan visa dig exakt vad jag gör och hur jag gör det Jag ska lära dig praktiskt taget allt jag vet om Den här verksamheten men de faktiska besluten du gör med dina pengar är upp till endast en person You. I kan säga dig med en hög grad av visshet though. There är ingen som kommer att berätta vad jag kommer att dela med dig Ingen. Du kunde betala 5000 eller mer för att delta i de bästa handelsseminarierna och du har fortfarande inte fått lära dig vad jag ska lära dig. Jag gick till en 5 000 hög nivå, super avancerat seminarium förra året tog på sig av en 25 års veteran - en tidigare golvhandlare Och marknadsmäklare i alternativ på CBOE. I gick till en annan 2 år sedan som kostar 3000 och jag fick ett tips från det - hur man berätta om ett lager är i en kanal som inte skojar, det var det 3000 dollar. Vad jag går att lära dig att blåsa bort allt som jag lärde mig i något av dessa seminarier jag inte skojar faktiskt säger jag i tr uth, de var nästan slöseri med mina pengar. Jag säger nästan för att de hjälpte lite, men de saknade praktisk tillämpning av den kunskap de presenterade - det var främst teori som lämnade deltagaren inte bättre än i praktiken än de var när de började. Den här kursen är den verkliga affären. Det fungerar verkligen och väldigt få personer, även professionella, lär dig hur man gör det här, jag vet det för ett faktum, för jag har pratat med några av proffsen, och de vet inte heller det här systemet , Annars är de inte villiga att erkänna det. Men det finns några killar som verkligen känner till dessa saker inifrån och ut, en kille är sådan att lära sig detta och de andra lär inte det alls jag hittade dem och plockade sin hjärna över och över tills jag tänkte ut det och kom fram till ett system baserat på vad de berättade för mig. De flesta av dem visste inte ens hur de skulle förklara vad de gör - det är som instinkt för dem och de kunde inte uttrycka vad de gjorde i en steg för steg sammanhängande sätt, så jag hade verkligen dra ut den av dem. Då lägger jag tillsammans det jag lärde mig och kom fram till ett komplett affärssystem som alla kan följa. Jag säger bara att jag tycker att det kommer att överraska dig hur lönsamt och enkelt det är att köra - och bara 15 minuter om dagen är allt du behöver. å andra sidan om du vill göra detta till heltidssamarbete - kan du Det finns gott om möjligheter att tjäna ännu mer pengar om du har mer tid att ägna dig åt den här verksamheten. Så låt oss se om du är rätt sorts Person att ta kursen. Har du varit på marknaden som investerare och varit besviken över resultaten. Håll dig borta från marknaderna för att du tror att de är för riskabla. Är du förvirrad av teknisk och grundläggande analys. Vill du sluta GUESSER vilken riktning marknaderna går och ta det professionella tillvägagångssättet för handel som en affär. Det är tanken att hantera ditt företag med siffrorna meningsfullt för dig. Det är tanken på att handla aktier och alternativ som ett verkligt företag som låter bra att Du. Om du svarade JA till någon eller m malm av frågorna ovan tror jag att du skulle vara en bra kandidat till denna träning. Du är bara några sekunder bort från att få full tillgång till hela kursen Beställ nu och du kommer att vara på väg till handelssucces. Okej, så nu har jag Bara lagt till över 500 00 värden av bonusar på kursen. Med tanke på att kursen själv är lätt värd tusentals och till och med bonusarna är värda över 500, bestämde jag mig för att priset kursen på 1000 00 Jag hoppas du kommer att hålla med om att det är väldigt rättvist och rimligt pris för hela paketet. Men jag vet att ekonomin har utgjort ett hårt slag mot många av de personer som behöver den här informationen mest. Därför vill jag göra det så enkelt som möjligt för dig att bli medlem idag. Istället för det normala priset på 1000 00 slår jag priset ut som en galen ninja. Om du beställer idag kan du få fullständig tillgång till hela programmet för Only 87. Men det här är ett begränsat tidsbud Som jag kommer att förklara nedan, jag Verkligen behöver begränsa antalet medlemmar jag tillåter in i prog ram och om jag säljer det för billigt för länge kommer det att fyllas upp för snabbt och jag kommer att bli översvämd med frågor från nya kunder. Det är inte ett felavtryck Jag kommer att ge dig fullständig tillgång till detta potentiellt livsförändrande program för endast 87. Det kommer inte att finnas några rebills 87 är en engångsbetalning för hela kursen och bonusar. Du behöver inte få allt material Du kommer att få hela saken direkt när du beställer idag. Också, jag vill låta dig vet att det inte finns något UPSELL Det finns inget erbjudande eller något annat som du bara behöver köpa för att slutföra kursen. Du får full kurs. Du vann inte se en möjlighet som denna igen. I själva verket vann du inte ens se en hälften så bra Och det sätter dig i en mycket intressant position. EXTRA BONUS - DAGLIGT UTBILDNING VIDEOS .30 Dagstestning av Daily Market Advantage Training Videos PLUS INSTANT ÅTGÄRD FÖR ÖVER 100 ADDITIONELLA VIDEOR. De dagliga marknadsrecensionerna är mycket användbara för att du ska vara på rätt spår och göra de bästa affärer varje dag när du registrerar dig för detta exklusiva bonus erbjudande, du kommer att få 30 dagar av vår Daily Market Advantage för endast 9 95 detta är ett 97-värde. Detta är särskilt värdefullt med tanke på marknadens nuvarande volatilitet. Det kommer verkligen att ge dig en ökad trygghet För att se min dagliga marknadsanalys och se exakt vilka branscher vi gör. I dagliga träningsvideoerna delar jag med dig nya tekniker som jag upptäcker dem vad man inte ska göra, marknadsförhållanden, gräver i dina positioner så att du förstår vad dina nummer Betyder nuvarande hälsa på marknaden och trender och mycket mer. Basalt sett kommer du att se allt jag gör på marknaderna dag för dag. Du kommer att höra mig tänka högt när jag strategiserar positioner och gör lite djupt tänkande abou T min portfölj och denna verksamhet. Order Nu och du kommer att kunna registrera dig för detta exklusiva bonus erbjudande i medlemsområdet. IMPORTANT Denna tjänst är valfri och INTE krävs för att Handels Pro System ska fungera. Ansvarsbegränsning Denna tjänst är endast avsedd för utbildningsändamål och inte heller en uppmaning eller ett erbjudande att köpa Säljoptioner, terminer eller värdepapper. Du får Instant Unlimited 24 7 Tillgång till medlemsområdet där du kan ladda ner de kompletta systemmodulerna även om det är 3:00. ATT VARA minst 90 vinnande eller om du Aren t nöjd för någon annan anledning helt enkelt låt mig veta inom 60 dagar och jag kommer återbetala 100 av ditt köp Inga frågor asked. The bästa alternativen handel mäklare av 2017.Online Options Trading Review. Why Online Options Trading. The toppartisterna i vår recension Är OptionsHouse Gold Award-vinnaren TradeKing Silver Award-vinnaren och Fidelity, Bronze Award-vinnaren Här är mer om att välja ett system för att möta dina behov, tillsammans med detaljer om hur vi kom fram till vår ranking av 10 comp Anies. Online Options Trading Sites. If du är bekant med aktiemarknaden och handlar enkla aktier, kan du hitta dig själv som vill filialera till högre riskföretag, som också kommer med potentiellt högre utdelningar. Ett optionsavtal representerar 100 underliggande aktier i en Lager Du kan köpa eller sälja antingen köp eller säljalternativ beroende på din speciella preferens Alternativstrategier, vilka många tjänster har byggt in i sina plattformar, kan hjälpa dig när du handlar om alternativ. För att läsa mer om grunderna för alternativhandel kan du läsa våra artiklar om Options trading och options strategier. Om du är redo att handla alternativ, antar vi att du har en solid fungerande grund av aktiemarknaden och är bekväma handelslagret Om du är nyare på aktiemarknaden och letar efter grundläggande aktiehandel plattformar, kan du kolla in vår webbplats för online-aktiehandel eller online-aktiehandel för nybörjare. Om du letar efter ännu mer riskfyllda företag kan du vara intresserad av vår Forex tra Riskfaktorer. Riskerna med optionsrätter härrör från det faktum att du aldrig kan vara exakt säker på hur ett lager ska utföra. Med ett optionsavtal väljer du ett utgångsdatum och spekulerar till vilket pris lagret kommer att vara före det datumet. beståndet utför inte hur du förväntar dig, du kommer att förlora pengar Vissa analytiska och riskbedömningsverktyg och rapporter kan hjälpa dig att undersöka och spåra resultatet av ett lager så att du kan göra en mer utbildad uppskattning av hur ett lager ska utföra, men beståndet marknaden är alltid fluktuerande och externa variabler påverkar enskilda aktier eller hela marknaden Vi rekommenderar att du blir bekant med marknaden innan du vågar in i alternativhandel och att du utför grundlig undersökning av ett lager innan du köper eller säljer alternativkontrakt. Online Options Brokers Välj rätt Plattform för dig. De bästa mäklare för options trading ger en solid plattform med funktioner och verktyg för att hjälpa dig i alternativhandel. En funktion du borde förvänta dig från varje handelsplattform är möjligheten att skapa klocklistor och alternativkedjor som gör att du kan se samtalet och sätta priser för många kontrakt för ett enda lager Slagmaskiner och scannrar låter dig spåra prestanda hos ett lager och titta på dess historia för att spekulera på dess potentiella framtida prestation De flesta tjänster vi granskade erbjuder också en alternativkalkylator som uppskattar resultatet av en investering baserat på dess historia och pris och träffpunkt för ett kontrakt. En av de bästa funktionerna som vissa plattformar erbjuder är förprogrammerade optionsstrategier, så Som tjur - eller björnpridningar, fjärilar, diagonaler och kombinationer. Olika strategier arbetar med olika situationer beroende på om de köper, om de säljer, förväntan om att beståndet stiger eller faller eller kontraktets komplexitet. TradeKing ger särskilt användbara resurser till alternativ med Dess Options Playbook, som täcker grunderna, erbjuder nybörjare råd och förklarar de mest populära alternativen strategier. Du Ha valet mellan online - och stationära plattformar Skrivbordsplattformar tenderar att vara mer anpassningsbara, vilket du kanske tycker är mer fördelaktigt om du vill visa flera tittlistor och alternativkedjor i taget Desktop apps, som TD Ameritrade s thinkorswim-plattform, tillåter Fullständig anpassning Online-plattformar, som de som erbjuds av E TRADE och Fidelity, är ofta enklare att navigera och är mer intuitiva eftersom deras layouter är vanligtvis bara företagets hemsida. De är dock inte alltid anpassade. Alla tjänster på vår sortiment Erbjuda mobil handel antingen via en app eller med en mobiloptimerad webbläsare. Leveransalternativ Avgifter Provisioner. När du väljer en online-handelstransaktion måste du överväga priset per kontrakt. De flesta tjänster tar ut en baspris per handel, men det enda priset är inte lika viktigt som kontraktsavgiften om du kommer att handla ett stort antal kontrakt. Till exempel, när du jämför en tjänst som tar ut 0 50 per kontrakt Sus 0 75, 25 skillnader vid handel 100 avtal OptionsHouse har några lägsta avgiftskostnader De flesta tjänster har basavgifter mellan 5 och 10, även om andra tjänster har ett lägsta orderbelopp på cirka 12 i stället för en basavgift TradeStation och optionsXpress erbjuda en tierad avgiftsmodell, där det belopp du betalar minskar när du handlar mer i ett enda kvartal. Om ditt kontrakt är uppfyllt, kommer du att genomföra ordern med antingen en övning eller ett uppdrag, beroende på om du är optionsinnehavaren eller inte Detta Offentligt utbyter lagren mellan de två parterna. Du betalar inte dessa avgifter om villkoren i kontraktet inte är uppfyllda, men vid behov varierar avgiften för en övning eller uppgift kraftigt mellan tjänster, en del laddning så låg som 5 och andra över 30 , Som kan lägga upp. Hur vi utvärderade Options Trading Services. När vi utvärderade varje online-handelstjänst ansåg vi ett antal element. Som nämnts ovan var två av de största övervägandena avgifterna och fe Plattformar av plattformen Många funktioner du borde förvänta dig att vara standard med de bästa plattformarna, men ytterligare funktioner, såsom riskbedömare för portfölj, sannolikhetsräknare och volatilitetsrapporter, är verktyg som inte är alla serviceerbjudanden, men är användbara när du bestämmer samtal, sätta och släppa priser för options. Beyond är listan med funktioner den verkliga funktionaliteten för dessa funktioner och den lätthet som du kan använda dessa funktioner och kompletterar uppgifter i plattformen Vi utforskade varje plattform, skapade watchlists och alternativkedjor, experimenterade med optionsstrategier och sprang analytisk Och diagnostiska rapporter Vi anpassade varje plattform så mycket som möjligt och navigerade över alla tillgängliga verktyg och funktioner De bästa plattformarna för online-alternativ är intuitiva och lätta att förstå, samtidigt som de erbjuder kraftfulla verktyg och kontroll över deras features. Our Bedömningsrekommendation. När du väljer en online-mäklare för alternativ handel bör du välja en plattform som du känner dig bekväm med, med verktyg och funktioner som kompletterar din handelsstil och erbjuder låga provisionsavgifter och priser så att du sparar dina pengar för att investera i stället för den faktiska handelsprocessen. OptionsHouse kombinerar det bästa av de två världarna med en kraftfull och anpassningsbar online plattform och några av de lägsta priserna Och avgifter för alla tjänster vi har granskat Firstrade är en annan tjänst med låga provisionsavgifter, eller du kan välja TradeStation med sin tiered fee-modell. Om din plattform är viktigare än din baslinje kan TD Ameritrade vara ett bra val med sin kraftfulla thinkerswim-plattform , Som du också kan använda på din iPhone eller Android-enhet Om en förenklad online-plattform är det du letar efter är TradeKing ett solidt val, men plattformen är inte anpassningsbar. Det erbjuder också låga avgifter som är jämförbara med OptionsHouse. De bästa tjänsterna Vi inkluderar på våra online-alternativa handelsjämförelser har alla mycket att erbjuda, och i slutändan bestämmer dina egna personliga preferenser och handelsstrategier Vilken som är bäst för dig. Jag har försökt att handla Forex i flera år på och av på grund av olika anledningar jag har gjort 3 kurser i Storbritannien, var och en i genomsnitt ca 3000, ingen av dem fungerade för mig. Det verkar som alla som har En handel kurs hävdar att ha systemet och att du kommer att tjäna pengar direkt - de flesta gör i alla fall de flesta kurser där ute lär dig en strategi utan att förklara varför eller hur det fungerar exakt Gör bara det här och det och du kommer tjäna pengar Saken är, Marknaderna förändras över tiden och de strategierna måste anpassa sig, annars stoppar de med att arbeta eller blir mycket mindre lönsamma över tiden Lance Beggson å andra sidan berättar att det är Han gör inga påståenden om att du kommer att göra tusentals dollar eller till och med att du kommer Vara framgångsrik men det han ger dig är insikt om hur marknaden rör sig. Vad driver priset och hur andra handlare reagerar eller svarar på prisförändringar. Var är de mer benägna att stoppa och hur du kan utnyttja sina stopp Bli slagen Vad jag gillar är det faktum att du kan använda det han lär dig på vilken tid som helst eller på marknaden. Inte bara Forex He förenklar saker genom att eliminera nästan varje indikator med goda skäl som han förklarar i sin kurs och lämnar dig med en ren diagram för att se på utan några distraheringar Det här gjorde verkligen en stor skillnad i hur jag nu handlar mycket mycket enklare och snabbare också. Kursen sträcker sig över mer än 500 sidor i olika sektioner, som varje i detalj tittar på varje del av hans strategi. LOADS of charts and Exempel för att visa dig exakt hur och vad du ska leta efter Very useful. I think for 195 detta är en stjäl Speciellt med 60 dagars pengarna tillbaka garanti för att backa det Hoppas det hjälper. Medlem 1 recension, 3 inlägg1 av 1 medlemmar hittade detta granskning helpful. Exceptional value för discretionary trader. En utmärkt webbplats underhålls av en erfaren professionell Lance ger insiktsfullt råd och arbetar hårt för att uppdatera sitt innehåll Hans veckovisa nyhetsbrev är måste läsa Jag kan också mycket recom mend hans trading kurs. Medlem 1 recension, 19 inlägg1 av 1 medlemmar fann denna recension helpful. a PHD kurs i pris action. if du är allvarlig om pris handlingshandel gå inte längre. Lans tillvägagångssätt är detaljerad, metodisk och definitiv i sin Content. there är rimligt prissatta e-böcker och kurser som kommer att ge dig allt du behöver för att handla pris action. the contemporary bibeln av pris handling trading. Member 7 recensioner, 33428 inlägg1 av 1 medlemmar tyckte denna recension helpful. TREND MOTHER OF TRADING. trading förenklas endast genom att identifiera trenden genom golvteori eller av andra indikatorer. Ny medlem 1 recension, 0 inlägg1 av 2 medlemmar tyckte att den här recensionen var till hjälp. An extremt pedagogisk och informativ webbplats Om du är intresserad av varför priserna flyttar Sätt de hittar du hitta rätt hemsida. Din Trading Coach är en premium och verkligen pedagogisk webbplats. Webbplatsen hör till Lance Beggs och hans tekniska handelsmetoder och pedagogiska arkiv är några av de bästa jag har sett Om du är i Om du är dedikerad till att lära dig detta yrke och är intresserad av mentala spel och psykologi bakom prisrörelsen är hans webbplats ovärderlig. Jag hade varit trading Forex och ETF marknaden heltid i nästan 2 år och för de stora timmar och ansträngningar som jag spenderade på handel hade endast marginell framgång jag besökte alla handelsplatser, undersökte och tillämpade varje indikator som var tillgänglig och inkluderade dem i Min handelsplan Det blev helt klart att jag saknades något för att ta min handel till en ny nivå eller åtminstone kunna tjäna konsekvent. Jag behövde verkligen förstå varför priset rörde sig i riktning mot det och mer specifikt vad ljusen där hemligt spetsar om Marknadens känsla Om jag hade en bättre förståelse för marknadssynpunkt vid en viss tidpunkt skulle jag ha en högre sannolikhet för dess riktning. Det är då jag hittade YT C och visades precis vad ljusen och deras mönster hemligt gömde. Jag säger inte att jag nu kan exakt förutsäga när priset kommer att vända eller fortsätta riktningen, men för mig var det precis vad jag behövde för att ge min handel en högre sannolikhet för framgång. Lance handlar marknaderna för att leva och när du besöker hans webbplats kommer du att förstå hans ärlighet och integritet Tyvärr för oss ger han inte privat coaching Men han delar gratis utbildningsvideor och artiklar som är förpackade med högkvalitativ information För dem som gillar hans hemsida och skulle vilja lära sig mer om hans handelsmetoder kan du köpa en hel kurs som är rimligt prissatt. Nybörjare 1 recension, 0 inlägg.8 av 8 medlemmar tyckte att denna recension var hjälpsam. Du måste vara inloggad för att skriva recensioner. Grid. Copyright 2001-2017 Trade2Win.

No comments:

Post a Comment